NAV 3.0 alapú elektronikus számlafogadás
automatizáltan, kiemelt hatékonysággal
A NAV rendszerében elérhető számladatokat alapul véve, kiegészítő szolgáltatásokkal valósítjuk meg az Ön rendszerében automatikusan feldolgozható számlafogadást.
A NAV 3.0 elektronikus számlafogadással teljesíthetők a következő igények:
Ha cél az egységes számlafeldolgozás
Belföldi számláit ugyanabban a folyamatban, egységes elvek alapján szeretne feldolgozni?
Ha az adatokon túl a számlakép is fontos
A NAV rendszerében Ön felé lejelentett számlák adatai mellett a számlaképre is szükség van?
Ha a NAV számlázás egyben e-számlázás
Egyes beszállítók a NAV online adatszámlázást kívánják egyben e-számlázásnak is tekinteni?
Az adatbiztonság terén nemzetközi minősítésekkel rendelkezve segítünk a NAV 3.0 elektronikus számlafogadás lebonyolításában.
NAV 3.0 szolgáltatásunkkal a belföldi számláit automatikus számlafogadásra tudjuk állítani
Rendszerünk képes bekérdezni a NAV rendszerébe, az onnan letöltött számlák adatait számlaképpel kiegészíteni, valamint az Ön ERP rendszere által feldolgozható formátumba konvertálni
A rendszer segítségével valamennyi belföldi szállítói számlát egységes formátumban tudjuk biztosítani.
A számla adatok megadásán túl számlaképet is generálunk – a bizonylatok a szokásos számlaigazolási folyamatba kerülnek.
Az automatikus feldolgozás érdekében egységes formátumú, strukturált adatot biztosítunk minden számlához.
Minősített szolgáltatást nyújtunk, illetve az ISO27001 és TISAX minősítés mellett szolgáltatási garanciát is biztosítunk.
Opcionálisan lefejlesztjük az Ön vállalatirányítási rendszerével kompatibilis, strukturált formátumot.
Igény esetén opcionálisan a letöltött számlák archiválásában is segítséget nyújtunk.
A NAV formátumának lekövetésével rendszerünkből mindig azonos formátumban állnak rendelkezésre a NAV-tól elérhető adatok.
A NAV Online XML verzió váltásaitól függetlenül állandó és egységes struktúrában tesszük a számlákat elérhetővé. Ezáltal fogadóként automatizált számlafeldolgozási folyamat hozható létre.
A NAV alapú megoldás korlátai
Van megoldásunk rá, ha a NAV platform képességeinél
többre van szüksége
Amennyiben külföldi beszállítók számláinak a kezelése is feladat.
Amennyiben fontos a szállító eredeti számlaképének rendelkezésre állása.
Amennyiben a számlamellékletek befogadására is szükség van.
Amennyiben a szállítási lánc további dokumentumainak a leképzése is cél.
Amennyiben kardinális kérdés a széleskörű ellenőrzés, az adatdúsítás lehetősége.
Amennyiben a hibás számlák automatizált és hibaüzenettel ellátott visszaküldésének lehetősége is fontos.
Kompromisszumok helyett tekintse meg a magasabb hozzáadott értékkel bíró számlafogadási szolgáltatásunkat.
Akiknek már segítettünk a számlázás optimalizálásában
Ügyfeleink pozitív visszajelzései még inkább arra sarkallnak minket, hogy a CEU régió legnagyobb B2B hálózatként működjünk.
Gyakran ismételt kérdések
Az alábbiakban összegyűjtöttük és megválaszoltuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Amennyiben ezen felül további kérdés merül fel, készséggel válaszolunk a lenti elérhetőségeink bármelyikén.
Az Unifiedpost segítségével történő elektronikus számlakezelés jár-e együtt beruházási vagy fejlesztési költséggel?
A szolgáltatás igénybevétele nem von maga után beruházási költséget, vagy szoftverkörnyezeti módosítást. Ön továbbra is a meglévő számlázó szoftverét használhatja.
Mire van szükségem, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?
Számlázó szoftverre (bármilyen számlázó szoftverrel működik szolgáltatásunk) és internetkapcsolatra.
Milyen szoftvert telepítése szükséges ahhoz, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?
Mindössze egy egyszerű virtuális nyomtató telepítése szükséges. A szolgáltatásunk megrendelését követően kollégáink készséggel segítenek ebben.
Másként kell-e kiállítanom a számláimat, ha elektronikus számlát szeretnék küldeni?
Nem. Mindössze annyi a különbség, hogy az elektronikus számlákat egy másik nyomtatóra kell majd nyomtatni.
Hogy kapja meg a vevőm az elektronikus számláimat?
E-mailen, a First Businesspost download manager-ét használva vagy bármilyen olyan csatornán, amit a vevő használni szeretne.
Az e-számla kiállítását követően van-e lehetőség papírszámla kiállítására, majd tudok-e utána ismét elektronikus számlát kiállítani?
Igen, ugyanúgy használhatja meglévő számlázó programját. A papírszámlát a fizikai nyomtatóra kell nyomtatni, az e-számlát pedig az e-számla “nyomtatóra” ami ugyanúgy megjelenik nyomtatóként rendszerében.
kapcsolat
Egyeztessünk időpontot
Egyszerűen, gyorsan, rugalmasan
Kapcsolatfelvételi űrlap
24 órán belül visszahívjuk és egyeztetünk Önnel a konzultáció időpontjáról.
Értékesítés
Prezentációk, árajánlat kérés
H-P: 9:00-17:00
hu.sales@unifiedpost.com
+36 1 696 12 03
Informatika
Támogatás, support
H-P: 9:00-17:00
hu.support@unifiedpost.com
+36 1 696 12 05
Szállító aktiválás
Tesztelés alatti ügyfelek
test-hu@unifiedpost.com
+36 1 696 12 02
HR
Karrier, HR szolgáltatók