Egyszerűsítjük, korszerűsítjük és automatizáljuk Önnek a számlafogadást a Collect termékünkkel

Univerzálisan, az Ön és számlakiállító partnere által
használt ügyviteli rendszertől függetlenül

A régió vezető e-számla szolgáltatójával áthidalhatók a számlafogadás komplikációi

A számla fogadás modernizálását kézi beavatkozás nélkül,
a jelenleg használt vállalatirányítási rendszer megtartása mellett segítünk megoldani.

Ha a manuális adatrögzítés miatt indokolatlanul csökken a hatékonyság

Szakítana a manuális adatrögzítés, illetve a papír alapú archiválás elavultnak számító gyakorlatával?

Ha a kifogásolható adatminőség okoz problémákat

A fejlett rendszerekben rejlő potenciál ne az adatok minősége miatt maradjon kihasználatlanul.

Ha a számlafogadás indokolatlanul sok kapacitást köt le cégen belül

A számlaigazolás, ellenőrzés folyamata, illetve a kommunikáció feladatai flottabbul is intézhetők.

Egy az adatbiztonság terén nemzetközi minősítésekkel rendelkező szolgáltatóval a számlafogadás automatizálása kiemelkedő hatékonysággal valósítható meg.

Személyre szabottan segítünk korszerűsíteni a számlafogadást

A szolgáltatásunk igénybevételével a következő előnyök realizálhatók

Precízen automatizált számlafogadás

Számlái automatikusan és perceken belül jutnak el Önhöz, így döntéseit valós idejű adatokra alapozhatja, és elkerülheti a skontó lehívási problémákat.

Valamennyi bejövő számla digitális formában

Minden számlát egyesével EIDAS kompatibilis időbélyeggel és elektronikus aláírással hitelesítünk.

Egységes és strukturált számlaadatok

Számlaadatait az ügyviteli rendszerének megfelelő egységes formátumban, a beszállítói formátumtól függetlenül küldjük be.

Régió szinten a legnagyobb network

Iparágtól függetlenül széles a rendszert használó vállalkozások köre, így az automatizált számlafogadás gyorsan kialakítható.

Átvállaljuk Öntől a számlaellenőrzést

A hiányos és hibás számlákat hibaüzenettel visszaküldjük, így Önhöz kizárólag a megfelelő dokumentumok jutnak el.

Beszállítói egyszerűbben számlázhatnak Ön felé

Segítjük az ő ügymenetüket is, majd a tőlük érkező számlákat összegyűjtjük, és egységes struktúrába konvertáljuk.

Kövesse nyomon a dokumentumok státuszát

A fogadott dokumentumok, illetve azok státuszainak monitorozására korszerű web alapú interfészt biztosítunk.

Számlafogadás a világ bármely pontjáról

Rendszerünkhöz lokációtól teljesen függetlenül bármely cég csatlakozhat, mégpedig a világ bármely országából.

Minősített szolgáltatást nyújtunk

Az ISO27001 és TISAX minősítésen túl szolgáltatási garanciát nyújtunk és felelősségbiztosítással rendelkezünk.

A számlafogadás optimalizálásának megvalósulása a gyakorlatban

Rendszerünk működését a következő folyamatábra szemlélteti

Az együttműködés a következő
lépések mentén valósul meg

Így segítünk az Ön vállalkozásánál is optimalizálni a számlafogadást

Adatstruktúra feltérképezése

A közös munkát az Ön cégét jellemző folyamatok, adatstruktúra, illetve vállalatirányítási rendszer megismerésével kezdjük.

Számlafogadási protokoll felállítása

Személyre szabottan állítjuk össze és fejlesztjük le a számlafogadási protokollt, az ellenőrzési funkciókkal egyetemben.

Folyamatos szállítóaktiválási szolgáltatás

Az Ön által megadott ütemben egyeztetünk a beszállítóival az elektronikus számlaküldés részleteiről, az adatkapcsolat kiépítéséről és a fogadó specifikus mezők számlaképre történő felhelyezéséről.

A számlafogadás optimalizálása

A folyamat eredményeként a számlafogadás hatékonyan, automatizáltan és biztonságosan működik.

Foglaljon időpontot az előzetes konzultációhoz

24 órán belül visszahívjuk és egyeztetünk Önnel a konzultáció időpontjáról.

Akiknek már segítettünk a számlázás optimalizálásában

Ügyfeleink pozitív visszajelzései még inkább arra sarkallnak minket, hogy a CEU régió legnagyobb B2B hálózatként működjünk.

Autógyártás

Az Audi, a Mercedes, és a Suzuki gyárak kizárólagos e-számla szolgáltatójaként beszállító iparvállalatoknak is segítünk, mint a pl. ContiTech, Denso, Continental, stb.

Nagyvállalati szektor

A hazai nagyvállalati kör képviselőinek automatikus számlafogadását is üzemeltetjük, így a MOL Csoport, TIGÁZ, Jász-Plasztik, FESTO, Kométa, és a Sonepar igényeit is kiszolgáljuk.

Globális e-dokumentum kezelés

A világ egyik legnagyobb munkáltatójának számító ISS teljes ausztráliai és új-zélandi elektronikus dokumentum kezelését support tevékenység mellett oldjuk meg, áthidalva a földrajzi távolság és 12 órás időeltérés korlátait. Emellett a Delegate vezető üzemi konyhai környezetben alkalmazott vállalatirányítási rendszer kiemelt B2B dokumentum szolgáltatójaként működünk a világ számos országában.

Áruházláncok

A PRAKTIKER, Spar, TESCO, Auchan, METRO, vagy OBI mellett valamennyi hazai áruházlánc esetében megoldható rajtunk keresztül az elektronikus dokumentumok küldése és fogadása.

Középvállalati szektor

Az elektronikus dokumentumcsere ma már nem csak a nagyvállalatok számára érhető el, így többek között a Szamos Marcipánt, a Hörmannt, a CWS-boco-t, vagy a DIEGO-t is segítjük.

Kisvállalkozások

Nálunk a kisvállalkozások is megtalálják a testreszabott megoldást, például a NAV alapú számlafogadás vagy számlaküldés keretei között.

Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük és megválaszoltuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Amennyiben ezen felül további kérdés merül fel, készséggel válaszolunk a lenti elérhetőségeink bármelyikén.

Az Unifiedpost segítségével történő elektronikus számlakezelés jár-e együtt beruházási vagy fejlesztési költséggel?

A szolgáltatás igénybevétele nem von maga után beruházási költséget, vagy szoftverkörnyezeti módosítást. Ön továbbra is a meglévő számlázó szoftverét használhatja.

Mire van szükségem, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?

Számlázó szoftverre (bármilyen számlázó szoftverrel működik szolgáltatásunk) és internetkapcsolatra.

Milyen szoftvert telepítése szükséges ahhoz, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?

Mindössze egy egyszerű virtuális nyomtató telepítése szükséges. A szolgáltatásunk megrendelését követően kollégáink készséggel segítenek ebben.

Másként kell-e kiállítanom a számláimat, ha elektronikus számlát szeretnék küldeni?

Nem. Mindössze annyi a különbség, hogy az elektronikus számlákat egy másik nyomtatóra kell majd nyomtatni.

Hogy kapja meg a vevőm az elektronikus számláimat?

E-mailen, a First Businesspost download manager-ét használva vagy bármilyen olyan csatornán, amit a vevő használni szeretne.

Az e-számla kiállítását követően van-e lehetőség papírszámla kiállítására, majd tudok-e utána ismét elektronikus számlát kiállítani?

Igen, ugyanúgy használhatja meglévő számlázó programját. A papírszámlát a fizikai nyomtatóra kell nyomtatni, az e-számlát pedig az e-számla “nyomtatóra” ami ugyanúgy megjelenik nyomtatóként rendszerében.

kapcsolat

Egyeztessünk időpontot

Egyszerűen, gyorsan, rugalmasan

Kapcsolatfelvételi űrlap

24 órán belül visszahívjuk és egyeztetünk Önnel a konzultáció időpontjáról.

Kapcsolat

Értékesítés

Prezentációk, árajánlat kérés

H-P: 9:00-17:00

hu.sales@unifiedpost.com

+36 1 696 12 03

Informatika

Támogatás, support

H-P: 9:00-17:00

hu.support@unifiedpost.com

+36 1 696 12 05

Szállító aktiválás

Tesztelés alatti ügyfelek

test-hu@unifiedpost.com

+36 1 696 12 02

HR

Karrier, HR szolgáltatók

hr.hungary@unifiedpost.com

+36 70 788 5259