Segítünk az elektronikus számlaküldés
problémamentes lebonyolításában
Még akkor is, ha az Ön számlafogadója extra követelményeket határoz meg
Egy vezető e-számla szolgáltatóval áthidalhatók a körülményes számlázás nehézségei
A számlakezelés korszerűsítését kézi beavatkozás nélkül, a jelenleg használt számlakiállítási folyamat megtartása mellett segítünk megoldani
EDI vagy egyedi formátum követelménye
Áthidaljuk, ha a megrendelője EDI
vagy egyedi formátumú számlát vár el Öntől.
Komplex számlabefogadási elvárások
A fogadó fél elvárásaihoz igazítva konvertáljuk a számlákon túl az egyéb dokumentumokat is.
Hiányos számlák miatti késedelmes fizetés
Nem kell, hogy a kifizetetlen számlák miatt késve érkező bevételek likviditási gondokhoz vezessenek.
Célszerű olyan szolgáltató segítségével megoldani a számlázási feladatokat,
aki adatbiztonság terén nemzetközi minősítéseket tud felmutatni.
Kiemelt hatékonysággal segítünk
megoldani az elektronikus számlaküldést
A Unifiedpost Hungary segítségével számla volumentől függetlenül egyszerű a számlaküldés
EDI vagy egyedi formátumra konvertálás
Elég a megszokott formátumát beküldeni, mi pedig ez alapján teljesítjük a fogadó által elvárt formátumot.
Bármilyen adatcsatornát biztosítunk
Többek között az e-mail, SFTP, OFTP2, AS2, stb. csatornákat is tudjuk kezelni, a fogadó követelményeihez igazodva.
Minősített információbiztonság
Rendszerünk, valamint a folyamataink ISO27001, illetve Tisax minősítésekkel egyaránt rendelkeznek.
A szállítási lánc összes dokumentuma egy folyamatban kezelhető
A szállítási lánc valamennyi dokumentumát (megrendelő, szállítólevél, stb.) egyazon folyamatban juttathatja partneréhez.
Átvállaljuk Öntől a számlaellenőrzést
A hiányos és hibás számlákat hibaüzenettel visszaküldjük, így a fogadó csak a hibátlan dokumentumot kapja meg.
Elektronikus aláírás és időbélyeg
Minden dokumentumot elektronikus aláírással és időbélyeggel látunk el. Így biztosítjuk a számlák eredetének hitelességét, illetve tartalmának módosíthatatlanságát.
Web alapú monitorozási lehetőség
A beküldött számlák státuszának a nyomon követéséhez korszerű és naprakész web alapú interfészt biztosítunk.
NAV adatjelentési kötelezettség teljesítése
Opcionálisan teljesítjük a NAV felé történő adatjelentési kötelezettséget.
Virtuális nyomtató és titkosított kapcsolat
Számláit egyszerűen, az általunk biztosított virtuális nyomtatón keresztül küldheti el vevői felé.
Akiknek már segítettünk a számlázás optimalizálásában
Ügyfeleink pozitív visszajelzései még inkább arra sarkallnak minket, hogy a világ legnagyobb elektronikus számlacsere automatizáló hálózatként működjünk.
Az együttműködés a következő
lépések mentén valósul meg
Így fogjuk lépésről lépésre egyszerűbbé alakítani az elektronikus számlaküldést.
Adatstruktúra feltérképezése
A közös munkát az Ön cégét jellemző folyamatok, adatstruktúra, illetve vállalatirányítási rendszer megismerésével kezdjük.
Bemeneti protokoll felállítása
Személyre szabottan állítjuk össze és lefejlesztjük a bemeneti protokollt, a fogadó specifikus ellenőrzési funkciókkal együtt.
Kényelmes és gyors számlaküldés
A folyamat eredményeként az elektronikus számlaküldés magasabb volumen mellett is hatékony, kényelmes és biztonságos lesz.
Gyakran ismételt kérdések
Az alábbiakban összegyűjtöttük és megválaszoltuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Amennyiben ezen felül további kérdés merül fel, készséggel válaszolunk a lenti elérhetőségeink bármelyikén.
Az Unifiedpost segítségével történő elektronikus számlakezelés jár-e együtt beruházási vagy fejlesztési költséggel?
A szolgáltatás igénybevétele nem von maga után beruházási költséget, vagy szoftverkörnyezeti módosítást. Ön továbbra is a meglévő számlázó szoftverét használhatja.
Mire van szükségem, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?
Számlázó szoftverre (bármilyen számlázó szoftverrel működik szolgáltatásunk) és internetkapcsolatra.
Milyen szoftvert telepítése szükséges ahhoz, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?
Mindössze egy egyszerű virtuális nyomtató telepítése szükséges. A szolgáltatásunk megrendelését követően kollégáink készséggel segítenek ebben.
Másként kell-e kiállítanom a számláimat, ha elektronikus számlát szeretnék küldeni?
Nem. Mindössze annyi a különbség, hogy az elektronikus számlákat egy másik nyomtatóra kell majd nyomtatni.
Hogy kapja meg a vevőm az elektronikus számláimat?
E-mailen, a Unifiedpost download manager-ét használva vagy bármilyen olyan csatornán, amit a vevő használni szeretne.
Az e-számla kiállítását követően van-e lehetőség papírszámla kiállítására, majd tudok-e utána ismét elektronikus számlát kiállítani?
Igen, ugyanúgy használhatja meglévő számlázó programját. A papírszámlát a fizikai nyomtatóra kell nyomtatni, az e-számlát pedig az e-számla “nyomtatóra” ami ugyanúgy megjelenik nyomtatóként rendszerében.
kapcsolat
Egyeztessünk időpontot
Egyszerűen, gyorsan, rugalmasan
Kapcsolatfelvételi űrlap
24 órán belül visszahívjuk és egyeztetünk Önnel a konzultáció időpontjáról.
Értékesítés
Prezentációk, árajánlat kérés
H-P: 9:00-17:00
hu.sales@unifiedpost.com
+36 1 696 12 03
Informatika
Támogatás, support
H-P: 9:00-17:00
hu.support@unifiedpost.com
+36 1 696 12 05
Szállító aktiválás
Tesztelés alatti ügyfelek
test-hu@unifiedpost.com
+36 1 696 12 02
HR
Karrier, HR szolgáltatók