Egyszerűsítjük, korszerűsítjük és
automatizáljuk az elektronikus számlafogadást
Univerzálisan, az Ön és számlakiállító partnere által
használt ügyviteli rendszertől függetlenül
A régió vezető e-számla szolgáltatójával áthidalhatók a számlafogadás komplikációi
A számla fogadás modernizálását kézi beavatkozás nélkül,
a jelenleg használt vállalatirányítási rendszer megtartása mellett segítünk megoldani.
Ha a manuális adatrögzítés miatt indokolatlanul csökken a hatékonyság
Szakítana a manuális adatrögzítés, illetve a papír alapú archiválás elavultnak számító gyakorlatával?
Ha a kifogásolható adatminőség okoz problémákat
A fejlett rendszerekben rejlő potenciál ne az adatok minősége miatt maradjon kihasználatlanul.
Ha a számlafogadás indokolatlanul sok kapacitást köt le cégen belül
A számlaigazolás, ellenőrzés folyamata, illetve a kommunikáció feladatai flottabbul is intézhetők.
Egy az adatbiztonság terén nemzetközi minősítésekkel rendelkező szolgáltatóval a számlafogadás automatizálása kiemelkedő hatékonysággal valósítható meg.
Személyre szabottan segítünk
automatizálni az elektronikus számlafogadást
A szolgáltatásunk igénybevételével a következő előnyök realizálhatók
Precízen automatizált számlafogadás
Számlái automatikusan és perceken belül jutnak el Önhöz, így döntéseit valós idejű adatokra alapozhatja, és elkerülheti a skontó lehívási problémákat.
Valamennyi bejövő számla digitális formában
Minden számlát egyesével EIDAS kompatibilis időbélyeggel és elektronikus aláírással hitelesítünk.
Egységes és strukturált számlaadatok
Számlaadatait az ügyviteli rendszerének megfelelő egységes formátumban, a beszállítói formátumtól függetlenül küldjük be.
Régió szinten a legnagyobb network
Iparágtól függetlenül széles a rendszert használó vállalkozások köre, így az automatizált számlafogadás gyorsan kialakítható.
Átvállaljuk Öntől a számlaellenőrzést
A hiányos és hibás számlákat hibaüzenettel visszaküldjük, így Önhöz kizárólag a megfelelő dokumentumok jutnak el.
Beszállítói egyszerűbben számlázhatnak Ön felé
Segítjük az ő ügymenetüket is, majd a tőlük érkező számlákat összegyűjtjük, és egységes struktúrába konvertáljuk.
Kövesse nyomon a dokumentumok státuszát
A fogadott dokumentumok, illetve azok státuszainak monitorozására korszerű web alapú interfészt biztosítunk.
Számlafogadás a világ bármely pontjáról
Rendszerünkhöz lokációtól teljesen függetlenül bármely cég csatlakozhat, mégpedig a világ bármely országából.
Minősített szolgáltatást nyújtunk
Az ISO27001 és TISAX minősítésen túl szolgáltatási garanciát nyújtunk és felelősségbiztosítással rendelkezünk.
A számlafogadás optimalizálásának megvalósulása a gyakorlatban
Rendszerünk működését a következő folyamatábra szemlélteti
Az együttműködés a következő
lépések mentén valósul meg
Adatstruktúra feltérképezése
A közös munkát az Ön cégét jellemző folyamatok, adatstruktúra, illetve vállalatirányítási rendszer megismerésével kezdjük.
Számlafogadási protokoll felállítása
Személyre szabottan állítjuk össze és fejlesztjük le a számlafogadási protokollt, az ellenőrzési funkciókkal egyetemben.
Folyamatos szállítóaktiválási szolgáltatás
Az Ön által megadott ütemben egyeztetünk a beszállítóival az elektronikus számlaküldés részleteiről, az adatkapcsolat kiépítéséről és a fogadó specifikus mezők számlaképre történő felhelyezéséről.
A számlafogadás optimalizálása
A folyamat eredményeként a számlafogadás hatékonyan, automatizáltan és biztonságosan működik.
Foglaljon időpontot az előzetes konzultációhoz
Akiknek már segítettünk a számlázás optimalizálásában
Ügyfeleink pozitív visszajelzései még inkább arra sarkallnak minket, hogy a világ legnagyobb elektronikus számla automatizáló hálózatként működjünk.
Gyakran ismételt kérdések
Az alábbiakban összegyűjtöttük és megválaszoltuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Amennyiben ezen felül további kérdés merül fel, készséggel válaszolunk a lenti elérhetőségeink bármelyikén.
Az Unifiedpost segítségével történő elektronikus számlakezelés jár-e együtt beruházási vagy fejlesztési költséggel?
A szolgáltatás igénybevétele nem von maga után beruházási költséget, vagy szoftverkörnyezeti módosítást. Ön továbbra is a meglévő számlázó szoftverét használhatja.
Mire van szükségem, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?
Számlázó szoftverre (bármilyen számlázó szoftverrel működik szolgáltatásunk) és internetkapcsolatra.
Milyen szoftvert telepítése szükséges ahhoz, hogy elektronikus számlát tudjak küldeni?
Mindössze egy egyszerű virtuális nyomtató telepítése szükséges. A szolgáltatásunk megrendelését követően kollégáink készséggel segítenek ebben.
Másként kell-e kiállítanom a számláimat, ha elektronikus számlát szeretnék küldeni?
Nem. Mindössze annyi a különbség, hogy az elektronikus számlákat egy másik nyomtatóra kell majd nyomtatni.
Hogy kapja meg a vevőm az elektronikus számláimat?
E-mailen, a First Businesspost download manager-ét használva vagy bármilyen olyan csatornán, amit a vevő használni szeretne.
Az e-számla kiállítását követően van-e lehetőség papírszámla kiállítására, majd tudok-e utána ismét elektronikus számlát kiállítani?
Igen, ugyanúgy használhatja meglévő számlázó programját. A papírszámlát a fizikai nyomtatóra kell nyomtatni, az e-számlát pedig az e-számla “nyomtatóra” ami ugyanúgy megjelenik nyomtatóként rendszerében.
kapcsolat
Egyeztessünk időpontot
Egyszerűen, gyorsan, rugalmasan
Kapcsolatfelvételi űrlap
24 órán belül visszahívjuk és egyeztetünk Önnel a konzultáció időpontjáról.
Értékesítés
Prezentációk, árajánlat kérés
H-P: 9:00-17:00
hu.sales@unifiedpost.com
+36 1 696 12 03
Informatika
Támogatás, support
H-P: 9:00-17:00
hu.support@unifiedpost.com
+36 1 696 12 05
Szállító aktiválás
Tesztelés alatti ügyfelek
test-hu@unifiedpost.com
+36 1 696 12 02
HR
Karrier, HR szolgáltatók