Partnerprogram webinárium összefoglaló

Szerző: | nov 17, 2023 | webinárium

#unifiedpost #hungary #eszámlaszolgáltató #eszámla #tömegeseszámla #automatizálás #számlafogadás #számlaküldés #peppol #eszámlamegfelelés

Partnerprogram webinárium

Unifiedpost Partnerprogram webinárium összefoglaló

A webináriumon Sághy Balázs, Unifiedpost Hungary CEO és értékesítési igazgató ismertette a Partnerprogramunkat. A program egy üzleti lehetőség mindazok számára, akik a nemzetközi- és hazai szolgáltatásainkat tudják kiajánlani a saját ügyfélkörük részére.

Ki lehet partner?

ERP, CRM, könyvelési-adózási program stb. fejlesztők,

– Cégvezetők

– Üzleti megoldás szolgáltatók

– Tanácsadó cégek

– Pénzügyi, gazdasági vezetők

– Könyvelők

– Üzletemberek

– Adózásért felelős munkatársak

Tehát magánszemély vagy jogiszemély. Olvassa el a cikk további részét, és ha bizonytalan, hogy az ügyfélkörének kiajánlhatóak -e a Unifiedpost megoldásai, akkor írjon az űrlapon, és kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot!

Mi a Partnerprogram célja?

A Partnerprogram célja felderíteni olyan kiegészítő szolgáltatásokat, amelyeket az Önök rendszere nem tartalmaz, és valószínűleg nem is érdemes lefejleszteniük. Ezekkel a szolgáltatásokkal ki tudjuk egészíteni az Önök megoldásait, így teljesebb szolgáltatást tudnak kínálni az ügyfeleiknek. Ennélfogva nem a konkurenciánál keresik a megoldásokat. Közép- és hosszútávú partnerségi együttműködésben gondolkoduk.

Úgy juthat új üzleti lehetőséghez és profithoz, hogy nem terheli termék/szolgáltatásfejlesztési beruházási és fenntartási költség. Felépítettük és folyamatosan optimalizáljuk a minősített, biztonságos megoldásainkat.

32 országban vagyunk jelen leányvállaltokkal. A fejlesztőcsapatunkkal azért dolgozunk, hogy az adminisztratív és pénzügyi folyamatokat a legmagasabb szinten automatizáltan oldjuk meg, a nemzetközi és helyi szabályozásoknak megfelelően. A Unifiedpost Groupról többet is megtudhat ebben a cikkben.

Korábban is volt Partnerprogramunk (First Businesspost), ami mai napig sikeresen fut, de a Group keretein belül ez az első induló program, ennélfogva extrán megéri hozzá csatlakozni.

Miért éri meg Partnerré válni?

Azon túl, hogy egy üzletileg vonzóbb, teljesebb termékpalettát, megoldáscsomagot tud ajánlani az ügyfélkörének, a csatlakozásnak anyag előnyei is vannak. Amennyiben együttműködésre kerül sor, és szerződést kötünk egymással, valamint az Ön ügyfele szerződést köt a szolgáltatásunkra, és használni kezdi a megoldásunkat, abban az esetben az Önök részére üzletszerzési jutalékot fizetünk.

Az üzletszerzési jutalék egy egyszeri setup költség részből, és folyamatos tranzakciós jutalékból áll. Minden évben, amikor az ügyfélszerződés megújul, akkor újra kifizetjük a tranzakciós ügyfélszerzési jutalékot. Egyedi megállapodással arra is van lehetőség, hogy az ügyfél ne tudja, hogy Unifiedpost megoldást használ.

Mi a partnerré válás módja?

  • Jelzi a csatlakozási igényét a Unifiedpost Partnerprogramba az űrlapon
  • Kollégánk visszahívja Önt és egyeztet egy személyes vagy online megbeszélést a Program felelősével
  • A megbeszélésen átbeszélik a partnerségi lehetőségeket, kapcsolódási pontokat
  • Unifiedpost Partnerprogram szerződést kötünk
  • Az Ön által szerzett ügyfelek által generált forgalomból üzletszerzési jutalékot fizetünk (setup és folyamatos tranzakciós díjak, amik évente esedékesek)
  • Bónusz lehetőség: nekünk is kiterjedt ügyfélkörünk van, mi is tudjuk az Önök megoldásait népszerűsíteni

Ezeket tudja kiajánlani az ügyfelei részére

  • Nemzetközi adómegfelelés (különös tekintettel: PEPPOL)
  • Speciális számlázási rendszerek, automatizáció (EDI, autóipar, hipermarket láncok, elszámolási platformok…)
  • Konverziós szolgáltatások (EESPA roaming…)
  • Digitalizáció, hitelesítés…stb.

Nemzetközi adómegfelelés (különös tekintettel: PEPPOL)

Nem titok, hogy nemzetközi szinten nagy adóügyi változások várhatók, és zajlanak most is. Erről rendszeresen blogolunk, ütemtervet állítottunk össze, webinárt tartunk, és kommunikálunk a LinkedIn profilunkon, hogy tájékoztassuk a piacot az aktuális fejleményekről.  Jelenleg 60+ országban biztosítjuk az e-számla megfelelést. Kutatjuk az érkező szabályozásokat, és piacra szabott megoldást fejlesztünk, hogy Önnek ne kelljen jogszabálykövetéssel vagy fejlesztéssel foglalkoznia.

Magyarország élen jár a valós idejű riportálásban, elektronikus számlázásban, de sok országban még most alakul ki ennek a folyamata. Néhol lépcsőzetesen haladnak a kötelezettségek, van olyan ország például Németország, Franciaország, ahol elhalasztották a kötelező elektronikus számlabevezetést. Ugyanakkor arra kell számítani, hogy ahogy Magyarországon bevezetésre került ez a rendszer, úgy bevezetésre fog kerülni számos más országban is, de nem egységesen.

Azt állítjuk, hogy mindenki elindult a maga útján, a saját gazdasági körülményeiből kiindulva, a saját célkitűzéseit megvalósítandó, tehát nincs átjárás ezek között a projektek között. Egészen biztos, hogy előbb vagy utóbb az Önök ügyfélkörében is elő fog kerülni ez a kérdés, olyan vállalkozások részéről elsősorban, akiknek exportkitettségük van. Luxemburgban és Horvátországban is megjelentek új követelmények a közelmúltban és azonnal fel is vették velünk a kapcsolatot olyan ügyfelek, akiknek haladéktalanul megoldás kellett az új kihívásra. Bevezettek egy kötelezettséget, de nem volt rá a cégeknek megoldása, így nem tudtak számlázni.  

Minden olyan országban, ahol kötelező e-számlázási projekt bevezetésére készülnek, információval és megoldással rendelkezünk.

A Unifiedpost Hungary Peppol hozzáférési pont, azaz rajtunk keresztül használhatja a Peppol hálózatot. A Peppol rendkívül népszerű a hazai piacon. Számos ország írja elő, hogy a Peppol hálózat használata kötelező. Tudjon meg többet a Peppolról ide kattintva. Ha olyan üzlet van kilátásban, ahol a Peppol hálózaton keresztüli küldés feltétel, akkor ebben is tudunk segíteni. Idén több sikeres Peppol projektet valósítottunk már meg.

Speciális számlázási rendszerek, automatizáció (EDI, autóipar, hipermarket láncok, elszámolási platformok…) és konverziós szolgáltatások (EESPA roaming…)

Automatizált, tömeges e-számla küldés-fogadással abban segítünk a vállalatoknak, hogy biztonságosan és hibamentesen történjenek ezek a folyamatok, időigényes és költséges fejlesztés végzése nélkül.

Mivel érzékeny adatokkal dolgozunk, így az adatbiztonság kiemelkedően fontos számunkra, és az ügyfeleink számára is. Nemzetközi minősítésekkel rendelkezünk, és kimagasló technológiai biztonság mellett védjük az ügyfeleink érzékeny dokumentumait.

Része vagyunk az EESPA szakmai szervezetnek, magas szinten képviseltetjük benne magunkat. Ha olyan partnerrel folytat egy vállalat adatcserét, ami az EESPA sztenderdek szerint tudja ezt megtenni, ún. roaming szolgáltatáson keretein belül, akkor érdemes tudni, hogy EESPA elérési pont is vagyunk.

Ha valaki EDI számlát tud csak befogadni az Önök ügyfelétől, és az a döntés születik, hogy nem fognak egyedileg fejlesztéseket végezni, akkor EDI számla szolgáltatásban is állunk rendelkezésükre. Hasonló a helyzet az autóiparban is, mivel sajátságos szabványokkal és csatornákkal találkozhatnak a beszállítók. Ebben is tudunk segíteni egy fejlesztést nem igénylő megoldással. Nem titok, hogy az összes hazánkban jelen lévő autóipari, autógyártó cégnek kizárólagos elektronikus dokumentum szolgáltatója vagyunk. Hipermarket láncoknál több dokumentumtípusban EDI platformra terelték a dokumentum áramlást.

Elszámolási platformok, ha az egyik ügyfelük csak adott elektronikus számlázási platformon tudja fogadni az e-számláit, és ehhez speciális formátum vagy csatorna kell, akkor ebben is tudunk segíteni. Magas szinten vagyunk benne több nemzetközi szakmai szövetségben.

A fent említett EESPA szövetségnek a résztvevője minden nagy platform. Roaming szolgáltatás működik a tagok között, mi is tagja vagyunk ennek a szövetségnek, így ismerjük a szerződéses folyamatokat, csatornákat, formátumokat.

Digitalizáció, hitelesítés…stb.

Előfordulnak olyan folyamatok, ahol előnyt jelenthet, hogy ezeket is meg tudjuk oldani, de ez csak jelzés értékkel került ide, a cél, hogy érzékeltessük, hogy széles körű együttműködésekre van lehetőség.

Kinek érdemes kiajánlani a Unifiedpost megoldásokat

Általánosságban elmondhatjuk, hogy ha az elektronikus dokumentum fogadókat nézzük, akkor a legnagyobb vállalatokban érdemes gondolkodni. A kizárólagos elektronikus dokumentumszolgáltatója vagyunk Győrben az Audinak, Kecskeméten a Mercedesnek, Esztergomban a Suzukinak, a Magyar Nemzeti Banknak, a teljes MOL csoportnak, az EGIS gyógyszergyárnak, és az összes hipermarket lánccal kapcsolatban vagyunk.

Elektronikus dokumentum küldésnél viszont egészen kicsi vállalkozásokkal is foglalkozunk, a teljes beszállítói körrel. A működésünk alatt egészen kicsi és egészen nagy cégekkel is együtt tudtunk működni. A kérdés inkább, hogy kik felé számláznak.

Kész a csatlakozásra?

Ha kérdése van, töltse ki az űrlapot, jelentkezzen a Partnerprogramra, kollégánk visszahívja Önt és egyeztet egy személyes vagy online megbeszélést a Program felelősével.

A Unifiedpost Group minősített Peppol hozzáférési pont. Több mint 60 országban biztosítjuk a globális e-számla megfelelést. A formátum- és csatornafüggetlen számlafogadó termékünk multi-, nagy- és közepes vállalatok tömeges e-számla fogadási folyamatát automatizálja, a számlaküldő termékünk az e-számla küldés folyamatát. Emellett számos megoldásunk van az e-számla és e-dokumentum automatizálás professzionális szintre emeléséhez. Kérdése van? Töltse ki az honlapon található űrlapot, és visszahívjuk Önt!

Tudjon meg többet a termékeinkről!

Számlafogadás Elektronikus számlák automatizált fogadása
Számlaküldés | Tömeges e-számla és dokumentum küldése egy kattintásra
Digitális faktoring | A legmodernebb digitális finanszírozás
NAV 3.0 alapú elektronikus számlafogadás | Profi, egységes számlafeldolgozás
Nemzetközi e-számla megfelelés | Regisztráljon az angol nyelvű, tematikus hírlevélre
Peppol hálózat | Peppol hozzáférési pont vagyunk

adóügyi digitalizáció automatizáció automatizálás e-számla e-számla automatizálás e-számla számla e-számlázás E-számlázási modellek e-áfa elektronikus számla elektronikus számla befogadása elektronikus számlacsere automatizálás elektronikus számla kiállításának szabályai elektronikus számla módosítása elektronikus számla szabályai elektronikus számla sztornózása elektronikus számla és dokumentum csere automatizálás elektronikus számlázás esettanulmány GENA hatékonyság interjú külföldre számlázás szabályai mazars automatizált folyamatok modern dokumentumkezelés nemzetközi e-számlázás Partnerprogram webinárium összefoglaló peppol Peppol számlázás számlafogadás számla kötelező tartalmi elemei számla megőrzési kötelezettség trend tömeges dokumentumfogadás tömeges dokumentumküldés unifiedpost unifiedposthungary webinárium

A jövő nem a fáradozásról szól!

Változtassa meg a munkamódszereit, és érje el a 100%-os üzleti automatizálást! Ne ragadjon a múltban! Csatlakozzon velünk a digitális jövőhöz!

Az Ön vállalkozásának az életét is megkönnyíthetik az automatikus, digitális, tömeges e-számla és e-dokumentum küldés-fogadási megoldásaink. Kérdezzen, tudjon meg többet a termékeinkről!

Üzleti folyamatok egyszerűen és okosan, egy kattintásra.

A fent megjelent cikk a teljesség igénye nélkül, figyelemfelhívó céllal készült. Nem minősül tanácsadásnak. Javasoljuk, hogy mindig vegye figyelembe a cikk megjelenésének időpontját, mert előfordulhat, hogy a piac változása miatt a benne lévő információk később már nem aktuálisak!

peppol
nemzetközi e-számlázási roadmap ütemterv Unifiedpost Hungary

A videós tartalmainkat a Wistia logóra kattintva éri el.

Legutóbbi bejegyzések

További cikkek

Automatizálna? Kérdése van?

Töltse ki az űrlapot! Kérdezzen! Sales csapatunk készséggel áll rendelkezésére.